Mad på sense måde – Hvordan kan den se ud

Mad !

Nogle elsker at lave mad, andre elsker, at spise mad, ingen kan leve uden mad.

Jeg har virkelig måtte ud i, at spise og lave mad på en anden måde, helt almindeligt mad kan senses.

Jeg viser dig her nogle billeder, af den mad jeg spiser , jeg spiser ikke light produkter, jeg erstatter ikke sukker, med andet uægte sukker.

Men jeg er begyndt, at bage boller med honning , og de bliver så gode.

Jeg prøver, så godt jeg kan, at halvdele på min tallerken er grønt. Jeg spiser kun det jeg kan lide ,men jeg prøver nye retter, med det jeg godt kan lide.

Jeg taber mig stille og roligt, nogle uger går det langtsomt, og nogle uger taber jeg 1 kg om ugen.

Mad på sense måde

Jeg har lånt denne tekst, fra denne her side.

I Sense slipper du for trættende kalorietælling og vejning af din mad. I stedet får du nogle enkle og overskuelige principper, der hjælper dig til at sammensætte din kost på en måde, der sikrer dig en optimal mæthed og et stabilt blodsukker gennem hele dagen.

Sense er ikke en kur, men derimod en livsstil, der passer til alle mennesker, uanset størrelse, alder og vægt. Sense er egnet til varige vægttab, men egner sig også godt til vægtvedligeholdelse.

Du skal betragte Sense som en værktøjskasse, der hjælper dig til at få struktur på dine måltider. Det vigtigste værktøj i værktøjskassen er Sense-spisekassemodellen, der giver dig en skabelon for dine måltider. Sense-spisekassemodellen består af tre spisekasser, der igen består af en særlig måde at sammensætte kosten på ud fra 3-4 håndfulde mad og 1-3 spiseskefulde fedtstof.

Alt det kan du læse mere om i det følgende, hvor du får en kort introduktion til Sense.

————————————————————————————————————–

Du kan læse om sense, i de andre blogindlæg jeg her skrevet – her og her og her

Skriv et svar